Advertisement

love note

Awak..
Saya nak cakap sesuatu pada awak...

Awak,
boleh tak kalau awak..
faham saya.. dalam apa situasi sekalipun..

bila saya main bola atau futsal,
boleh tak awak teman saya, tengok pun jadi la..

bile nak lunch or dinner,
boleh tak kalau kita pegi same-same..
tak kira la dengan kawan saya atau kawan awak..

Awak,
saya teringin habiskan masa sama2,
tapi, awak jugak kena faham yang bf awak ni, seorang yang busy..
selasa dengan rabu malam je saya tak dapat jumpa awak..
awak boleh spent time dengan saya dari khamis sampai isnin =)

Awak,
saya sokong ape saja yang awak nak buat and saya harap,
awak pun sama macam tu..

Boleh tak awak?? Thanks =)

Sweet kan??

Hurm.. ok, kita lupakan sekejap love notes tadi..

Alhamdulillah..

Bertemu lagi kita dengan final exam,
Aril mendoakan kejayaan semua rakan seperjuangan..

baik yang jauh & dekat.. mudah mudahan ilmu kita diberkati.. amin..

Ha..
Satu perkara yang sangat tak disangka..
TEATER..
yes, saya terlibat dengan teater..

sangat not me.. tapi, sebenarnya segan..
ye la, muka tak macam farid kamil mahupun zul huzaimy.. haha
suara pun tak macam anuar zain atau pakcik zain.. ( sape tu?)

huhu.. Teater pertama Sultan Mahmud Bidan terjun...

haha, sebenarnya, tak mampu nak join sebab busy with komitmen lain..
tapi, sehari sebelum teater berlangsung, sultan asal tarik diri..
nak dijadikan cerita, saya menyahut cabaran tersebut dan...\

hasilnya..
sebuah teater dan persembahan yang tak dapat dilupakan..
sorry tak dapat nak upload gambar, biase la..
internet free, tak lepas nak upload..

Yang kedua,
kisah Seorang Cinderella cun ( Aisya) yang malang kawin dengan Prince
tak berapa nak charming ( haha, guraw je) coz dalam teater tu,
prince perangai huduh..
melawan.. bak kate kak pikah, ketegaQ..
hehe..
dipendekkan cerita..

Alhamdulillah,
muka lecturer, Mr Farez berseri2..
kami jayakan pementasan tersebut..
sangat bangga.. macam ada taman dalam hati bila mr farez cakap macam tu..=)

so,
sampai sini je la..
nanti update lagi

p/s : thnx to viva (director) hehe.. dan thanks kpd kawan2,
amer, awok, aisya, ain, riby, fira, nadd, mimi, syaza, bam, fiza..
thnx for the memories =)

Post a Comment

0 Comments