Pages

Friday, May 7, 2010

My heroes... love 'em a lot..



Oh, ibu..
Kau disiram bayu pagi..

Ha,camtu la starting lagu oh ibu - Mamat(exsist)nyanyi..

Bukan ape, sempena hari ibu nie..

Aril mengucapkan, selamat hari ibu kepada :
Ibunda yang tercinta dan Nenda yang tersayang..

Diatas segala apa jua yang diberi.. terima kasih yang tidak terhingga..

Ye, dari kecik lagi..
saya dibesarkan oleh 4 orang insan penting,
mama, papa, and my grandparents..

Macam2 jadi..
setakat yang boleh ingat..

Masa tu, kecik agy.. saya malas nak pegi tadika..
so, bila bas datang.. saya nyorok.. pastu.. kalau dah naik bas,
digigit tangan pakcik bas tu.. ape salah die tah.. haha..
selepas itu, saya akan lompat dari bas (jangan tiru aksi ini)..

Hurm.. kes tu dulu la.. masa umur 5, time tu tinggal kat taman kosas..
ampang.. yeah..

TAMAN KOSAS:

Tempat best.. ramai kawan.. tapi, bukan sebaya pun.. dengan sesape tah
saya berkawan.. kalau boleh nak ingat :
Jasni ke jasmi tah name die.. duk corner lot..
ktorang slalu men patung askar warna ijau tuh.. haha..

Then, ada.. natrah kot x silap namenya..
awek.. haha.. kecik2 lagi da pandai..
die duk sebelah ( bukan rumah die, coz makcik sebelah tolong jage aje)
hurm..
lagi??
tak ingat la..
oh, ade dua orang akak..
duk umah besau, diorang slalu main roller blades..
ha, iye.. tak taw name.. tapi, aril join je diorang time tu..

haha.. best2..
banyak la memori kat taman kosas.. then saya pindah duk RAWANG..

oh, berbalik pada lirik kat atas...
bukan ape..
masa nak ke sekolah adik, Mama cerita..
"Ayil ingat lagu nie? "kata mama.
aril jawab ingat..
and mama pun cerita... ayil ingat tak yang ayil pernah nyanyikan lagu ni tuk mama..
huhu.. time tu ayil umur 5 kowt..
mama cakap, suara kelakar..
oh, time tu..
mama kat U.S..
further study accounting..

bile dengar balik, cam tak percaye pun ade..
huhu.. best pulak bila mengenangkan memori lama..
tapi, kita tak boleh nak patah balik..
hurm.. MAMA I LOVE U.. MAMATOK pun..
thanks.. =)

No comments: