Advertisement

saya Aryl, anda?


Saya Aryl,
ANDA??

Saya aryl,
kat Unisel,saya sekelas dengan

AMIR,AWOK,BAM,BOBOI
AISYA,RIBY,FIRA,NADD

Kami agak rapat..dari sem satu lagi.. kan?

bagi saya, mereka ini yang terbaik buat saya
walaupun sometimes diorang ibarat duri yang termasuk dalam kaki,
menyakitkan kejap
tapi lepas cabut, hilang la sakitnya..
tapi.. diorang la terbaek..

saya akui,
kami ni gila2
semua kepala nak seakan2
masing2 ada gila masing2
tapi, yang penting...
KAMI IALAH KAMI
tak menjadi KAMU..

saya tak kata KAMI ni bagus
saya tak kata KAMI hebat
saya juga tak kata KAMI ni cool
KAMI jugak macam orang lain.
tapi, KAMI menjadi DIRI KAMI sendiri
KAMI tak pernah nak tiru orang
KAMI tak pernah nak JADI seperti orang lain..

pokoknya, JADI DIRI ANDA SENDIRI
jangan nak HIPOKRIT
jangan nak TIRU orang
sampai HILANG identiti diri sendiri

kenapa?
perlukah anda MENIRU
ibarat MENCURI identiti

weh
sedarlah,
ORANG yang KAMU nak tiru tu
DIA MEMANG MACAM ITU
BUKAN masuk Unisel ni
die jadi macam itu
PAHAM?

dalam bahasa kasarnyer
kau ni
tak pernah senang dengan kitorang kan
ape yang aku ade
semua kau nak ade
ape yang membahagiakan aku
kau nak jugak..
tapi,
kau kena ingat..!
kau BUKAN original
please la
STOP PRETENDING..
be yourself..

p/s
KAU jangan kacau kawan2 aku
KAU jangan cuba nak jadi macam KITORANG
KAU takkan boleh jadi macam DIA la
BUKAK mata kau besar2..

don't mess with my clan OK..!
kami ibarat satu keluarga...
ibarat mereka..



Post a Comment

0 Comments