Pages

Thursday, November 25, 2010

ikki feat ziggy

Salam..

Macam2 berlaku sekitar radius kehidupan aryl..

tapi, takde topik yang menarik nak dikongsi kepada pembaca2 blog ni.. (ade ke yg baca?)
thanks korang..

Ikki dan Ziggy

ye, dua kekasih hati yang telah membuat aryl tak cukup tidur sbb menyanyi malam2
tah ape kena tah..
buang tebiat ke ape??

last2, terpaksa hantar diorang ke luar..
hahah
sorry korang..

aryl bukan pe,
korang sebelum nie ok je..
kenapa semenjak dua ni korang lain?
tak puas hati??
post la kat wall facebook aryl..
haha..

hurm..
ke korang merajuk aryl selalu tinggal korang kat bilik ha??
adehh..
agak2 ar nak majuk pun kan.. takyah ar melalak kuk 3 pagi..
then aryl yg x leyh tido..
pastu time korang tido,
aryl tak kacau pun kan...
sampai hati korang..
tapi x pe..
aryl stil sayang korang..

=)

p/s:
inilah ikki dan ziggy

hehehe...

1 comment:

Wani said...

ku sangka kn kawan...rupa2 nya haiwan...