Pages

Friday, January 14, 2011

selamat tinggal sayang

ku sangka panas hingga ke petang
rupa rupanya hujan pulak petang tadi..

alamak,
betul la kata Orang
kita kena beringat2 masa senang
nanti masa susah dah terparak sorang2..

hurm..

betullah pesan mama
bila kita ade sesuatu tu
ingat2 lah pada yang takde..
ingat,
bukan semua orang mampu..

nak buat macam mane,
jodoh kita tak panjang..

sy tahu awak membahagiakan saya,
sy pun tahu yang saya happy dengan awak,
sy pun happy bersama awak,
tapi kenapa?
kenapa perlu tamatkan perhubungan yang indah lagi membahagiakan ini..

SELAMAT TINGGAL ...



connection internet yang laju..
P! wimax


saya akan pulang ke...

yesss...
(terpaksa happykan diri)

dan saya akan berjumpa beliau ini lebih kerap
dengan beliau ini
adeh..
memamg jarang online la lepas ni..
sekian...
=)