Pages

Friday, February 4, 2011

Hantu KAK LIMAH ikut balik???

Cerita yang menarik, tertarik lagikan da bomb... (walaupun tak tgk lg) hihi

Iye,
semalam Hantu kak Limah ikut aryl balik..
sungguh, tak tipu..
tgk gambar nie...

betul.. betul tipu.. hehe...

BUKAN2...

Sekadar nak berkongsi,
lepas balik rumah dari tempat kerja kat cheras semalam,
aryl ditemani oleh makhluk2 yang tak tahu asal usulnya..
mungkin dari Kampung Pisang ataupun Kampung Pinang Sebatang haha..

Kes macam ni tak pernah pulak terjadi kat aryl,
sebelum ni ok je..
tetibe malam tadi 'die' nak gurau2 lakk ngan aryl...

Kesahnya mula semasa aryl sebuk membaca comment2 di Sahabat Blogger,
tetiba... jeng jeng jeng... saspen tak??

Dengar bunyi grill dan pintu
macam ade orang nak masuk sambil masukkan kunci..
aryl mula2 buat tak layan la kan..
tapi makin lama makin kuat,
siap ade suara2 lagi..

Pegi la tgk, mane taw jiran sebelah nak bagi ang pow ke kan.. maklum la
Gong Xi Fa Cai
tak habes lagi..
tapi.. takde orang..

Kejadian di atas berlarutan selama berminit2 la jugak..
lantas teringat Nyssa sakat cakap, "JANGAN PANDANG BELAKANG"

hahaha.. iye..

kejadian paranormal tersebut berlanjutan lagi,
kali ni diperkuatkan oleh teori kisah2 hantu sebelum ni..
sebabnya,
sebelum masuk rumah,
aryl ade dengar bunyi tapak kaki and suara orang masa bukak pintu,
tapi bila toleh...
hehehe.. takde sape2 la pulak disana..
so, dengan kelajuan supersonik,
saya terus masuk ke dalam rumah..
begitulah kesahnya..

agak2 boleh buat seekers la malam ni.. hehe
teringat orang cakap, kalau balik lewat malam
sebelum masuk tu, bagi salam..

6 comments:

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

huiiii takot ahhhh :(

Amyra said...

eei seramnya..takot tak time tu? kalo org, org dah lari awal2 dah..haha

aryl said...

@ Nisa :
agak lahh.. semalam terpaksa bukak lampu, kebetulan laptop buat hal.. tak berbunyi.. haha

aryl said...

@Amyra
nak lari kemaner...
umah tingkat 9.. hahaha..
tak pasal2 die tunggu dlm lif.. =)

Amyra said...

ha ah eak..xpe, boleh mntak number dia..hahaaha :p

aryl said...

tu lahh... pastu offer belakon.. hahaha