Pages

Thursday, February 3, 2011

" JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish"

Contest lagi??
Gila contest btol aryl ni.. hahaha..
bukan ape,
dah dijemput oleh cik aisya,
so.. bak kata orang.. memenuhi undangan aje la...

contest ni Cik Aish yang punyer...
barang siape berminat nak join.. click diatas tu tuk syarat2 kejohanan..


tapi,
saya tiada adek yang comel mcm adik mia sara la..

yg ni boleh??


hahaha... bukan2, ni gurauan sahaja... sorry aisya
ni kakak kpd adik mia sara.. silap2...

ha, ni die...
anak buah sy...
Danish..




knpe sy ckp die chomeyl?
sy sengaja masukkan gambo besar2
(padahal tak tahu nk kecikkan)
lihatlah lesung pipit beliau ni.. jeles2.. hahaha

sebelum terlupa,
lagi enak sekiranya saya mengundang

sy juga nak undang cik nyssa, tapi beliau terlebih dulu diundang oleh Aisya.. hurmm...

4 comments:

Aisya Rahim said...

aryl , panggg ! HAHA .

aryl said...

adoi.. hahahaha

Neddy Nadia Najib's said...

alooo.. malang sungguh ni.. say tak de adik la :(

aryl said...

@ Neddy
anak jiran ke, anak pak dollah, malah anak mutusamy pun boleh.. hehehehe