Pages

Tuesday, June 7, 2016

Homebois Hub @Menara U

Homebois Hub - From the Fans to the Fans

Kalau korang nak pegi tengok bola dekat Stadium Shah Alam tu, ini salah satu tempat WAJIB singgah.

Lokasi dekat Menara U, belah belakang.

Apa ada dekat sini? Macam-macam.
Sebab hub ni diwujudkan oleh fans untuk fans. Peminat bola sepak, terutamanya Selangor mesti tahu kewujudan tempat ni.
Ini lokasi baru, sebelum ni diorang dekat tingkat atas, bangunan depan menara U tu,

Macam biasa, merchandise bola terutamanya dari UltraSel boleh dapat kat sini. Daripada baju, keychain, jacket, hoodie, mafla and banyak lagi.

Kalau yang belum tahu, dekat HUb dah ada cafe..! Yes, so sebelum tengok bola, jom lepak makan dekat sini. 

Nak cerita lebih, tak tahu. Tapi tengok la sekerat dua gambar yang ada.


Antara merch yang ada,

Untuk cafe dia, ini menu yang ada. 
Simple, but nice. Tak caya, gi try.




Cheezy Wedges

Meatballs

Nak tahu lebih lanjut pasal lokasi dia, refer Homebois punya facebook dekat sini.

No comments: