Advertisement

aku menulis bukan kerna nama

Salam,

bukan kerna nama
bukan mengejar populariti dunia maya

itu aku.
tujuan utama menulis,
as a hobby
not more than that.
kalau tgk entri,
more to daily life..
so, dah macam diary..
tempat aku luahkan segala masalah,
bagi orang baca,
bagi orang faham..

kadang2,
orang hanya pandai berkata
menjaja cerita ke sini sana
tapi taknak selidik sepenuhnya..
jadilah..
jadilah pembawa berita yang tepat,
tak baik fitnah orang, tak baik bukak aib orang..

aku menulis bukan kerna nama
aku menulis sekadar suka suka
aku menulis sebagai peringatan saja

aku akui, aku bukan perfect
namun pengalaman 23 tahun hidup
walau masih cetek, masih panjang dan banyak untuk dilalui..
cukup, untuk mengajar aku pelbagai perkara..

cukup sini. noktah.

Post a Comment

0 Comments