Advertisement

Happy 24th, myself =D

12 02 2013,

Selasa 2013,
seperti selasa selasa lain,
cuma bezanya,
24 tahun lalu..
aku muncul ke dunia.

24 tahun,
berlalu..
hari demi hari,
bulan berganti bulan,
tahun berganti tahun..

mungkin tak dapat seperti orang lain,
aku bersyukur.
aku masih ada ibu, aku masih ada bapa.
aku ada adik beradik,
aku ada kawan.

aku bukan macam orang lain,
birthday, mintak ni. dapat..
mintak tu dapat..

takpernah aku macam tu,
aku ingat, masa birthday aku 8 tahun, thats the only birthday yang aku celebrate, mama belikan cake,
aku ingat, papa hempas semua party pack,
die tak suka. die cakap... bazir.
so, till today..
birthday, pada aku.. cukup kalau ade yang wish..

Aku happy,
nadd, aisya, awok, fira and riby..
diorang nyanyikan " happy birthday" masa birthday aku 2012,
from Penang.
tapi 2012 manis,
aku dapat silver medal untuk Unisel, wajadiri Silat Cekak..

pada aku,
aku bersyukur,
ada family.. ada kawan2..
ada orang saat jatuh bangun aku,
itu hadiah paling bermakna buat aku..
aku akui,
hadiah paling bermakna aku dapat....

adalah
Aisya Awok Nadd Riby Fira..!!
kenal diorang,
diorang tak pernah judge aku,
aku salah diorang tegur,
aku jatuh diorang angkat,
aku tinggi sangat, diorang ajar aku tunduk bawah sikit,
aku ada diorang,
aku rasa cukup.
thanks.

thanks for all the birthday wishes,
thanks
thanks
and thanks.

Post a Comment

0 Comments