Advertisement

Seorang aku


Seorang aku
sepanjang 24 tahun dulu.. hingusan
                                        mangsa buli
                                         tak pergi tadika sebab tak suka
                                          belajar kurang pandai

sepanjang 24 tahun aku.. Ampang
                                        kemudian ke Rawang
                                         sekolah sampai SPM

sepanjang 24 tahun aku.. Rawang
                                        masih mencari identiti
                                          cita cita nak jadi Veterinar
                                            impian terkubur sebab tak mampu bawak science stream

sepanjang 24 tahun aku.. masih di Rawang
                                        kali ni nak jadi cikgu
                                          lepasan diploma yang sedang sambung Degree
                                            nak menjadi pendidik..

untuk tahun tahun mendatang...
                                            aku berdoa,
                                               agar aku lebih matang,
                                                 agar keluarga aku dilindung,
                                                   agar adik adik aku berjaya..

Post a Comment

0 Comments