Advertisement

Outing With Z's

Pada suatu hari...
nahh, skip.

Alright, I dont know how I end up writing about this, tapi cerita dia lebih kurang macam...

As usual tak tahu nak makan kat mana,
Nasib baik ada Zomato apps.

So cari punya cari, kitorang end up dekat satu restoran Mexican dekat NU Sentral.
Aku lama dah teringin nak makan tacos. Tapi, last sekali tak order pun tacos, sebab rambang mata nampak benda lain yang cheese melimpah ruah ( illustrasi board je lah kan)...

Semua tahu, kryptonite aku ialah cheese, so..

aku order ni

Ini nama dia nachos.
Ni quasidalas.. kot..















Portion dia besar la jugak sebenarnya, mampu buat kenyang sampai malam.

Tapi yang tak bestnya.....
Service kat sini slow lah, makanan dah sedap dah, service yang slow merencatkan semua. PLUS, makanan dah habis, dia tak inform awal awal, kitorang dah duduk, tunggu for 30 mins, baru dia cakap, ayam habis, and diganti dengan NUGGET. SO unfair.


Nama yang ni pulak... aku tak ingat pulak.


So nak try lagi ke kat sini? Hurm,, maybe lah, cuma hope diorang baiki service. Oh, ni tampat yang aku maksudkan.
Nama dia POPILA.  click link bawah tu pun boleh =D
Popilla Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato .

Post a Comment

0 Comments